Nieuws!

Het is zeven uur. Ik was om 15.00u thuis van school. Over minder dan 2 weken heb ik toetsweek. Woensdag moet ik een verslag inleveren. Donderdag heb ik een diagnostische toets. En ik heb nog niets gedaan vandaag. Oeps. Typisch gevalletje studie-ontwijkend-gedrag. Maar dat mag de pret niet drukken… Want: ik kreeg zojuist een mail in mijn mailbox waar ik heel erg blij mee was…

Want: Shell stopt met boren in het Noordpoolgebied! Hoeraaaa!

Als je daar niet vrolijk van wordt 🙂

Dit heuglijke nieuws wilde ik even met jullie delen, maar nu wordt het echt tijd om m’n verslag voor woensdag af te maken.

Liefs,

Manon

Geef een reactie

