Antarctica #2: Terug op aarde

Hoi allemaal!

Ten eerste: Happy Easter! Hoe was/is jullie Pasen? Die van mij was wel leuk eigenlijk :). Op Goede Vrijdag ben ik met mama naar de stad geweest, leukleuk! Op zaterdag heb ik de hele dag aan school gewerkt en ’s avonds gekookt. Zondag gingen we bij de familie eieren eten en ben ik naar Boode geweest. Vandaag hebben we ge-paas-luncht met z’n vijven, heb ik m’n Cambridge huiswerk ingehaald en zometeen gaan we wandelen :). Maar oninteressante paasdagen is niet waarover ik wil schrijven vandaag: ik wil schrijven over mijn expeditie! Misschien een paar foto’s tussendoor, maar ik wil vooral met jullie delen hoe het nu eigenlijk is om terug te zijn, hoe gek het is om terug te zijn.

Toen ik vrijdag in de stad was, heb ik eindelijk gaatjes laten schieten!
Toen ik vrijdag in de stad was, heb ik eindelijk gaatjes laten schieten!

Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

