Nog een paar uur…

Lieve allemaal,

Ik ben al klaar met inpakken, maar ik ga in m’n hoofd elk denkbeeldig lijstje af; ben ik iets vergeten voor in m’n toilettas? Heb ik m’n zonnebril? Zit de camera in de koffer? Heb ik genoeg sokken bij me? En terwijl ik weet dat ik alles 3x gecheckt heb, ik blijf erover nadenken. Ondertussen trilt mijn mobiel al het hele uur: whatsappjes van vriendinnen en familie. Ze wensen me allemaal een superfijne reis en wensen me veel plezier als ik daar ben. Gistermiddag kwamen twee vriendinnen nog langs: ze hadden een Antarctica Survival Kit voor me gemaakt! Superlief! Tijdschriften, repen chocola, snoepjes en een super lieve kaart.
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

