Uitstelgedrag & voorbereidingen op het hoogste niveau

Goedeeeeenmiddaaaag,

Rare titel. Best wel tegenstrijdig. Aan de ene kant heb ik last van uitstelgedrag, aan de andere kant ben ik enorm hard bezig met voorbereidingen voor m’n reis (ik vertrek donderdag, DONDERDAG!). Maar gelukkig voor mij heeft m’n uitstelgedrag niets te maken met de voorbereidingen. Ik moet namelijk Grieks leren. Ik heb morgen een toets en het cijfer ervan wordt m’n proefwerkcijfer… Volgens mij heb ik een Grieks proefwerk nog nooit zo slecht voorbereid. Ik ken welgeteld 1 grammatica onderdeel en 1 paragraaf tekst. Dat is weliswaar de helft, maar het is inmiddels half zes en ik moet nog beginnen aan de rest. Oeps. Maargoed, ik ga na het schrijven van deze post heeeeeel hard strijden en dan gaat het me lukken 🙂
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

