Inspiratieloos, update: gezond eten en recensies schrijven?

Ben ik weer 🙂

Ik heb vakantie! Woehoeee! Dit is de enige vakantie in het jaar (muv de zomervakantie natuurlijk) dat ik niet hoef te strijden voor een toetsweek. Maar is het de toetsweek niet waar ik voor moet strijden, dan is het wel wat anders. Want: ik ga binnenkort op expeditie en ik moet zooooveeeeeel regelen. Ik word er soms echt helemaal naar van. Pffff…. Maargoed, wel superleuk dat ik op expeditie ga, dus ik mag niet zeuren :). Door alle stress van het regelen van de expeditie ben ik helaas wel enorm inspiratieloos. Dat is de afgelopen maanden (?!?!?!) natuurlijk al zo, maar afgelopen week was écht erg. Ik kreeg eerst nog wel íets op papier, al was het dan slecht. Maar ik heb afgelopen week gewoon geen woord op papier gezet. Geen strofe geschreven. Ik hoop dat ik tijdens mijn expeditie heeeeel veel gedichten ga schrijven die ik daarna allemaal met jullie kan delen, maar voor nu schiet het dus niet op.t
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

