Bijna vakantie, Moordvrouw terugkijken en hardlopen

Heeidiehoi!

Ik heb bijna vakantie! Woehoeee! Nog twee daagjes en dan kan ik heerlijk een week lang uitslapen 🙂
De voorjaarsvakantie komt altijd heel snel na de kerstvakantie, aan de ene kant is dat natuurlijk superrelaxed, aan de andere kant vind ik het ook een beetje jammer. Want bij elke vakantie ben ik zegmaar echt toe aan vakantie. En bij deze vakantie is dat eigenlijk nooit zo. Ik kan nu nog wel een weekje school aan. Dan heb ik liever dat de vakantie iets later komt, op een moment dat ik er écht drastisch behoefte aan heb. Maargoed, ik moet ook niet zeuren; ik heb tenminste lekker vakantie 🙂
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

