Uitstelgedrag, 2015 en gezond eten

Hi there!

HET IS 2015! Jeeeej! Ik doe eigenlijk niet aan goede voornemens, maar voor dit jaar mocht ik er van mezelf toch één bedenken: gezond(er) eten. Lekker cliché, ik weet het. Gezond eten houdt me de laatste tijd steeds meer bezig: minder suiker, minder koolhydraten, meer fruit, meer groente. Ik wil niet op dieet of afvallen ofso, gewoon, m’n lichaam wat beter verzorgen. Op internet lees je ENORM veel over gezond eten. Als ik op Google “gezond eten” intyp, krijg ik binnen 0,16 seconde meer dan 14 miljoen resultaten… Dat is echt om hopeloos van te worden. De ene site zegt dat compleet iets anders dan de andere waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Hoe ga ik dit aanpakken? Goeie vraag.
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

