Late blog, problemen relativeren en KERST

Heeey!

Afgelopen zondag heb ik niets gepost, oeps! ’s Middags kwam Lian en ’s avonds vierde ik Sinterklaas met vriendinnen! Terwijl ik dat aan het vieren was, dacht ik: owhhhh! Ik moet nog een post afmaken! Maar dat is dus niet gelukt… Maar goed, nu wel eentje! Sinterklaas was echt superleuk! Ik had zelf een heel grote taart gemaakt voor Femke en ik kreeg een popcornmachine (als surprise dus :P)! Het was heel gezellig en er was superveel eten; resultaat: buikpijn en veeeeel te veel ongezond eten.
Met dat laatste heb ik sowieso de laatste tijd een beetje moeite mee, ik heb echt van die vreetbuien soms waarin ik gewoon een heel pak koekjes naar binnen werk… En daarna voel ik me schuldig en misselijk en niet happy. Ik heb nog geen manier gevonden om daar vanaf te komen, iemand tips?
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

