Hardlopen, economie maken en bloggen

Heeee lieverds!

Ik heb een beetje een gekke week achter de rug. Ik heb niet zoveel gedaan, maar toch heb ik het gevoel dat ik heel druk ben geweest; ik ben moe, lusteloos en enorm gestresst. En ik heb géén idee waarom.. En volgens mij heb ik koorts. Misschien komt de stress van economie? Ik moet nog een heel hoofdstuk economie inhalen, maar het lijkt me sterk dat het alleen daaraan ligt. Echt heel gek, ik heb gewoon geen idee waar het vandaan komt. Als ik gestresst ben, weet ik eigenlijk altijd waardoor en dan kan ik het verhelpen en is het voorbij. Maar nu? Geen idee.
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

