Deel 2!

Pfff…. Ik word soms zo moe van mezelf. Dat artikel is dinsdag níét online gekomen… Ik moet ook gewoon geen dingen beloven als het toch niet gaat lukken. Maargoed, voor nu: dan ein-de-l-ijk het tweede deel over Cleantech en 2041!
Vorige keer was ik geëindigd bij de beschrijving van twee dagen Cleantech Tomorrow. Daar ga ik nu mee verder!

Na Cleantech was één vraag heel belangrijk voor mij: hoe ga ik hier mee verder? Ik wilde koste wat het kost verder met alles wat CT me geleerd had. Ik wilde het niet laten verstoffen onder andere ervaringen, ik wilde méér ervaring opdoen rondom Cleantech. Zo gezegd, zo gedaan. Echt waar, zo simpel was het!
Lees verder op pagina 2:

Geef een reactie

