2041: Hoe het allemaal begon Deel 1

Vorige week schreef ik al heel kort iets over mijn werk voor de stichting 2041, Toen heb ik ook beloofd dat er een artikel online zou komen over wat dat nou allemaal inhoudt, dus bij deze!

Tja….Waar moet ik beginnen? Ik ben bijna een jaar bezig met Cleantech (dat is weer iets anders dan 2041) en sinds een maandje ongeveer met 2041 en in die tijd is er al heel veel gebeurd, lastig dus, omdat allemaal uit te leggen. Het wel moet wel een overzichtelijk verhaal worden voor jullie, dus besloot ik om een soort tijdlijn te maken met alles wat er tot nu toe is gebeurd en wat er nog gaat gebeuren! Ook deze tijdlijn wordt lang, aangezien ik dus al een jaar bezig ben. Daarom deel ik het op in drie delen; vandaag deel 1, dinsdag deel 2 en vrijdag deel 3.
Lees verder op pagina 2:

Een gedachte over “2041: Hoe het allemaal begon Deel 1

Geef een reactie

